newsletter program pro
stálé zákazníky





Skupinové cvičení

Aerobik

 Bylo dokázáno, že pravidelné cvičení kardiovaskulárního systému redukuje onemocnění srdce, snižuje krevní tlak, pomáhá ztrácet váhu a snižuje riziko mnoha onemocnění. Navíc pomáhá urychlit tělesný metabolismus. Abychom procvičili kardiovaskulární systém, je nutné používat velké svalové skupiny. Aerobik užívá tanečních pohybů a rytmického krokování, což přímo zasahuje velké svalové skupiny, které pak procvičují srdce a dýchací systém. Všechny fitness lekce začínají rozcvičením a strečinkem před intenzivnějším cvičením. Podobně lekce končí zklidněním a vývojovým strečinkem.

Typ: Wellness, Medical wellness / Prevence
Účinek: energizující, zeštíhlující
Čas procedury: 30 - 60 minutový
Lékařský předpis : ne
Kde je dostupný?

Aqua fitness

 Aqua fitness se liší od rehabilitace ve vodě (Viz. Fyzioterapie: Vodní rehabilitace) v tom, že se zaměřuje nejen na pohyblivost, flexibilitu a rehabilitaci. Do lekce je začleněná celá řada cvičení, při kterých jsou používány velké svalové skupiny, což zvyšuje srdeční tep, a tudíž dává tělu kardiální trénink. Bylo dokázáno, že pravidelné cvičení kardiovaskulárního systému redukuje onemocnění srdce, snižuje krevní tlak, pomáhá ztrácet váhu a redukuje riziko mnoha onemocnění. Aqua fitness využívá odporu vody ke cvičení těla při minimálním zatížení kloubů. Navíc zlepšuje kardiovaskulární tělesnou zdatnost. Do lekcí je často zařazováno použití určitých vodních zařízení pro posílení svalů. Všechny fitness lekce začínají rozcvičením a strečinkem před intenzivnějším cvičením. Podobně lekce končí zklidněním a vývojovým strečinkem.

Typ: Wellness, Medical wellness / Prevence
Účinek: protistresový, energizující, zeštíhlující
Čas procedury: 20-30 minutový
Lékařský předpis : ne
Kde je dostupný?

Jóga

Slovo jóga znamená v sánskrtu, jazyce starodávných indů odkud pochází, „jednotu“ – jednotu mysli, těla a ducha. Mnoho lidí se domnívá, že jóga je protahování, ale i když je protahování také zapojeno, jóga je opravdu o vytvoření rovnováhy v těle skrze rozvoj síly i flexibility. Toho je dosaženo pomocí série pozic, z nichž každá má specifický fyzický přínos. Tyto pozice mohou být prováděné v rychlém sledu, za tvorby tepla v těle pomocí pohybu nebo pomalu, aby zvýšily výdrž a zlepšily vyrovnanost. Navíc mohou lekce jógy zahrnovat pokyny k dýchání a meditaci.

Typ: Wellness, Medical wellness / Prevence
Účinek: protistresový, energizující, zeštíhlující
Čas procedury: 60-75 minutový
Lékařský předpis : ne
Kde je dostupný?

Nordic Walking

Nordic Walking se vyvinul z běhu na lyžích a jeho principem je používání dvou speciálně konstruovaných vycházkových holí. To znamená, že při cvičení je zapojená vrchní část těla, což vede k intenzivnějšímu kardio cvičení v porovnání s normální chůzí. Nicméně díky opoře vycházkových holí necítíte, že cvičíte tak intenzivně, což znamená, že vnímáte menší míru námahy. Navíc jsou procvičovány paže, ramena, hruď a zádové svaly celou škálou pohybů a jsou natahovány svaly, které jsou často ztuhlé. Hole jsou také dobrou oporou a dodávají stabilitu při problémech s rovnováhou, problémech kolen a nohou.

Typ: Wellness, Medical wellness / Prevence
Účinek: protistresový, energizující, zeštíhlující
Čas procedury: 60-120 minutový
Lékařský předpis : ne
Kde je dostupný?

Pilates

Joseph Pilates vyvinul svojí koncepci v Angliii, zatímco byl v zajetí během první světové války. Koncepce je založena na principech jógy a Thai Chi (Viz.: Jóga, Thai Chi). Během práce v nemocnici začal vymýšlet zařízení pro rehabilitaci svých pacientů, např. využíval pružiny z postelí, aby vytvořil odpor. Pilates je především vyučováno na podložce, někdy s použitím speciálního vybavení, které se téměř nezměnilo od původních nemocničních postelových pružin. Pokud je Pilates cvičeno svědomitě, přináší mnohé výhody včetně zvýšení kapacity plic, sílu, flexibilitu, držení těla a rovnováhu. Rovnováha a kontrola naučená při Pilates pomáhá ve všech oblastech života. Jeho metody jsou tak úspěšné, že nyní je využívají všechny typy lidí od baletních tanečníků po ragbyové hráče.

Typ: Wellness, Medical wellness / Prevence
Účinek: energizující, zeštíhlující
Čas procedury: 30-60 minutový
Lékařský předpis : ne
Kde je dostupný?

Power Plate

Power Plate cvičení je nová revoluční technika , která je vhodná pro téměř jakoukoliv úroveň zdatnosti. Power Plate je skutečný průlom v kondičním i posilovacím cvičení, tato technika využívá váhy těla proti vibracím, což nezatěžuje klouby. Různými polohami jsou aktivovány svalové partie, díky účinkům vibrace se zvyšuje také jejich statická síla. Power Plate je vynikající forma cvičení i pro osoby s omezenou pohyblivostí. Mezi účinky patří zlepšení: svalové síly, celkového tvaru těla, rozsahu pohybu a flexibility, rovnováhy a koordinace, hustoty kostní tkáně, hladiny některých hormonů, podporuje funkci lymfatického systému.

Typ: Wellness
Účinek: zeštíhlující
Čas procedury: 20 minutový
Lékařský předpis : ne
Kde je dostupný?
Česká Republika

Step aerobik

 Bylo dokázáno, že pravidelné cvičení kardiovaskulárního systému redukuje onemocnění srdce, snižuje krevní tlak, pomáhá ztrácet váhu a snižuje riziko mnoha onemocnění. Navíc pomáhá urychlit tělesný metabolismus. Abychom procvičili kardiovaskulární systém, je nutné používat velké svalové skupiny jako např. nohy. Na základě tohoto principu Step Aerobik kombinuje tradiční pohyby při aerobiku (Viz.:Aerobik) s malými výstupy na k tomu určený step. Se zvyšující se fyzickou zdatností mohou být tyto stepy zvyšovány. Step Aerobik je extrémně komplexní aerobní a kardiovaskulární cvičení, a proto je doporučován pro osoby s dobrou úrovní základní fyzické zdatnosti. Všechny fitness lekce začínají rozcvičením a strečinkem před intenzivnějším cvičení. Podobně lekce končí zklidněním a vývojovým strečinkem.

Typ: Wellness, Medical wellness / Prevence
Účinek: energizující, zeštíhlující
Čas procedury: 30-60 minutový
Lékařský předpis : ne
Kde je dostupný?

Thai Chi

Thai Chi, tak jak je dnes na západě provozováno, je kombinací pohybové formy jógy a meditace. V Thai Chi existuje řada tzv. „forem“ (také zvaných „sestavy“), které sestávají z řady pohybů. Mnoho těchto pohybů původně vzniklo z válečnického umění a z přirozeného pohybu zvířat a ptáků. Tyto pohyby jsou vykonávány pomalu a ladně, s hladkými, souvislými přechody. V čínské filozofii a medicíně existuje koncept „chi“, životní síla, která oživuje tělo. Cílem Thai Chi je starat se o cirkulaci této „chi“ v těle pro zlepšení zdraví a vitality. Dalším cílem je rozvinout klidnou a pokojnou mysl, soustředěnou na přesné provádění cviků Thai Chi.

Typ: Wellness, Medical wellness / Prevence
Účinek: protistresový, energizující, zeštíhlující
Čas procedury: 60-75 minutový
Lékařský předpis : ne
Kde je dostupný?
Danubius Hotels Group
Facebook Google+ Youtube Twitter Flickr Instagram
Naposledy
prohlížené
 
X