newsletter program pro
stálé zákazníky

Ceny vázané na heslo
Přihlášení
Odhlášení
Noci


1st Pokoj

Dospělí:
Děti:
Počet pokojů: 


DANUBIUS BEST PRICE GUARANTEE

Rezervujete-li si pokoj u Danubius Hotels Group, můžete jsi být jisti, že dostanete nejvýhodnější veřejně dostupné ceny pokojů.  Najdete-li do 24 hodin od rezervace jinde nižší cenu, potom k ní naši cenu upravíme a kromě toho poskytneme slevu 30 EUR, kterou můžete  použít na jídla/nápoje a jiné služby hotelu během svého pobytu v hotelu,
ve smyslu Všeobecných smluvních podmínek.

Pro odeslání požadavku vyplňte online formulář!  Požadavek musíte odeslat nejpozději 48 hodin před řádnou dobou přihlášení se.


všeobecné smluvní podmínky formulář požadavku faq

Všeobecné smluvní podmínky

1. Údaje poskytovatele služeb
2. Všeobecné podmínky
3. Smluvní strana
4. Vznik smlouvy, způsob rezervace, úprava rezervace, oznamovací povinnost
5. Podmínky odřeknutí
6. Ceny
7. Způsob platby, záruka
8. Způsob a podmínky využívání služeb
9. Domácí zvířata
10. Odmítnutí plnení smlouvy, zánik povinnosti poskytování služeb
11. Záruka umístění
12. Nemoc, smrt Hosta
13. Práva Smluvní strany
14. Povinnosti Smluvní strany
15. Povinnost Smluvní strany na náhradu škody
16. Práva Poskytovatele služeb
17. Povinnosti Poskytovatele služeb
18. Povinnost Poskytovatele služeb na náhradu škody
19. Mlčenlivost
20. Vis major
21. Právo, používané v právním vztahu Smluvních stran, kompetentní soud

1. Údaje poskytovatele služeb
Danubius uzavřeně fungující akciová společnost provozu hotelů a poskytování služeb Danubius a.s.
Sídlo: 1051 Budapest, Szent István tér 11, Maďarsko
IČO: 01-10-041120
Daňové číslo: 10219522-2-44
Daňové identifikační číslo: HU10219522

CP Regents Park Two Ltd.
Sídlo: CP House, Otterspool Way,
Watford WD25 7JP, England
IČO: 5307946
Daňové identifikační číslo: GB 848957555

Slovenske liecebne kupele Piešťany, a.s./Slovak Health Spa Piešťany, Inc.
Zkrácený název: SLKP, a.s.
Sídlo: Winterova 29, 921 29 Piešťany, Slovensko
IČO: Obch. reg. KS Trnava, odd. Sa, vlozka č. 181/T
Daňové identifikační číslo: SK2020389668

SC Balneoclimaterica SA Sovata
Sídlo: Str, Trandafirilor nr. 99, Cod.545500, Rumunsko
Daňové identifikační číslo: RO1245068
IČO: J26/266/1991

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s.
Sídlo: Masarykova 22, 353 29 Mariánské Lázně, Česká republika
IČO: B 196
Daňové identifikační číslo: CZ45359113


2. Všeobecné podmínky
2.1. Tyto „Všeobecné obchodní podmínky“ upravují používání ubytovacích zařízení Poskytovatele služeb, a služeb nimi poskytovaných.
2.2. Speciální, individuální podmínky nejsou součástí zveřejněných Všeobecných obchodních podmínek, ale nevylučují uzavření zvláštních dohod s cestovními kancelářemi, cestovními organizátoři, v jednotlivých případech s rozličnými, danému druhu obchodu odpovídajícími kondicemi.

3. Smluvní strana
3.1. Služby, poskytované Poskytovatelem služeb, využívá Host.
3.2. Pokud objednávku služeb odevzdá Host přímo Poskytovateli služeb, potom je Host Smluvní stranou. Poskytovatel služeb a Host– v případě splnění podmínek – se spolu stávají smluvními stranami (dále Strany).
3.3. Pokud objednávku služeb z pověření Hosta odevzdá Poskytovateli služeb třetí osoba (dále Zprostředkovatel), potom podmínky spolupráce upravuje smlouva, uzavřená mezi Poskytovatelem služeb a Zprostředkovatelem. V takovém případě Poskytovatel služeb není povinný přešetřovat, zdali je třetí osoba legitimním zástupcem Hosta.

4. Vznik smlouvy, způsob rezervace, úprava rezervace, oznamovací povinnost
4.1. Na ústně nebo písemně podanou žádost Hosta o nabídku pošle Poskytovatel služeb nabídku. Pokud do 48 hodin od odeslání nabídky nebude doručena konkrétní objednávka, potom vázanost nabídky Poskytovatele služeb zaniká.
4.2. Smlouva vzniká písemným potvrzením ústně nebo písemně podané rezervace Hosta Poskytovatelem služeb, a pokládá se za Písemně uzavřenou Smlouvu. Ústně podaná rezervace, dohoda, úprava, nebo její ústní potvrzení Poskytovatelem služeb nemá váhu Smlouvy.
4.3. Smlouva o využívání ubytovacích služeb se uzavírá na dobu určitou.
4.3.1. Pokud Host ještě před ukončením určeného období definitivně opustí pokoj, potom má Poskytovatel služeb právo na úměrnou částku protihodnoty služeb, uvedených ve Smlouvě, následovně:

V hotelech v Maďarsku: 100%
V hotelech na Slovensku: 50%
V hotelech v Česku: 100%
V hotelech ve Spojeném království: 100%
V hotelech v Rumunsku: 50% ceny za 1 den

Pokoj, který se uvolnil před uplynutím určené doby, je Poskytovatel služeb oprávněn opětovně zpeněžit.
4.3.2. Na prodloužení využívání ubytovacích služeb, iniciované Hostem, je nutný předběžný souhlas Poskytovatele služeb.
V takovém případě si může Poskytovatel služeb vyhradit uhrazení už poskytnutých služeb.
4.4. Na úpravu a/nebo doplnění Smlouvy je nutná písemná dohoda, podepsaná Smluvními stranami.

5. Podmínky odřeknutí
5.1. Pokud v nabídce hotelu nejsou uvedeny jiné podmínky, potom je odřeknutí ubytovacích služeb bez zaplacení penále možné do termínů uvedených níže:

V hotelech v Maďarsku: v den příjezdu do 16:00 hodiny místního času
V hotelech na Slovensku: 21 dní před příjezdem
V hotelech v Česku: 48 hodin před příjezdem
V hotelech ve Spojeném království: v den příjezdu do 12:00 hodiny místního času
V hotelech v Rumunsku: v den příjezdu do 12:00 hodiny místního času

a) Jestliže Smluvní strana nepojistí využití ubytovacích služeb zaplacením zálohy, garancí keditní kartou, nebo jiným způsobem, uvedeným ve Smlouvě, potom povinnost Poskytovatele služeb poskytovat služby zaniká po uplynutí níže uvedených termínů:

V hotelech v Maďarsku: v den příjezdu od 16:00 hodiny místního času
V hotelech na Slovensku: v den příjezdu od 18:00 hodiny místního času
V hotelech v Česku: v den příjezdu od 16:00 hodiny místního času
V hotelech v Spojeném království: v den příjezdu od 16:00 hodiny místního času
V hotelech v Rumunsku: v den příjezdu od 18:00 hodiny místního času

b) Pokud Smluvní strana pojistí využití ubytovacích služeb zaplacením zálohy, garancí kreditní kartou, nebo jiným způsobem, uvedeným ve Smlouvě, ale nepřihlásí se se do hotelu do následujících termínů:

v den příjezdu do 16:00 hodiny místního času v hotelech v Maďarsku
v den příjezdu do 18:00 hodiny místního času v hotelech na Slovensku
v den příjezdu do 18:00 hodiny místního času v hotelech v Česku
v den následující po dni příjezdu do 02:00 hodiny v hotelech ve Spojeném království
v den příjezdu do 18:00 hodiny místního času v hotelech v Rumunsku

a neuvědomil hotel o pozdním příjezdu, bude Poskytovatel služeb účtovat penále ve Smlouvou určené sumě (nejméně však sumu odpovídající ceně za jednu noc). V tom případe zajistí ubytování pro Smluvní stranu do 12:00 hodiny dne následujícího po dni příchodu, po uplynutí tohoto termínu tato povinnost Poskytovatele služeb zaniká.

V případě rezervace produktů Poskytovatele služeb, vázaných na speciální kondice, skupinových zájezdů nebo akcí, určí podmínky, odlišující se od výše uvedených, v individuální Smlouvě.

Podmínky odřeknutí, platné pro hotely na Slovensku:
Hotel Health Spa Piešťany Inc. přijímá odřeknutí výhradně v písemné formě. Odřeknutí bez hrazení penále je  možné nejpozději 21 dní před příjezdem. Pokud není dohodnuto jinak, hotel Health Spa Piešťany Inc. je oprávněn účtovat poplatek za pozdní odřeknutí následovně:

Počet dnů před příjezdem Pobyt/ubytování a snídaně
20 - 14 dní před příjezdem 30% ceny požadovaných služeb
13 - 4 dny před příjezdem 50% ceny požadovaných služeb
3 dny před příjezdem 70% ceny požadovaných služeb

Pro apartmá, apartmán Junior a apartmán Superior platí odlišné podmínky odřeknutí na základě samostatné dohody.  

Náklady na rezervované, ale nepoužité služby není možné vrátit a rezervované služby není možné měnit během pobytu Hosta (např. ubytování, strava, procedury).

V případe předčasného odchodu účtuje Health Spa Piešťany Inc. poplatek za odřeknutí, odpovídající 50% ceny rezervovaných, ale nepoužitých služeb.

Podmínky odřeknutí, týkající se hotelů v Česku:
Odřeknutí je možné kdykoli před příjezdem.  Odřeknutí se doporučuje zaslat hotelu písemně.  V případe pozdního odřeknutí budou účtovány následovní poplatky:

Počet dnů před příjezdem Poplatek za odřeknutí
27 - 21 dní před příjezdem 5% ceny požadovaných služeb
20 - 14 dní před příjezdem 10% ceny požadovaných služeb
13 - 7 dní před příjezdem 20% ceny požadovaných služeb
6 - 1 den před příjezdem 50% ceny požadovaných služeb

Bez oznámení předem: 100% ceny požadovaných služeb
V případe předčasného odchodu bude účtovaných 100% zbytku ceny.
Náklady na rezervované, ale nepoužité služby není možné vrátit a rezervované služby není možné měnit během pobytu Hosta (např. ubytování, strava, procedury).

6. Ceny
6.1. Ceny hotelu za pokoj (Rack Rate) budou vyvěšeny v pokoji nebo na recepci hotelu. Ceníky jiných služeb jsou k dispozici na daném oddělení hotelu (restaurace, léčebné oddělení, wellness).
6.2. Poskytovatel služeb může svoje zveřejněné ceny bez předběžného oznámení změnit.
6.3. Současně s oznámením cen oznámí Poskytovatel služeb také míru daní, obsaženou v cenách (DPH, rekreační poplatek), určenou zákonem, platnou v termínu odeslání nabídky. Poskytovatel služeb může náklady navíc, způsobené úpravou platných daňových zákonů (DPH, rekreační poplatek), po předběžném oznámení převést na Smluvní stranu.
6.4. Aktuální slevy, akce, další nabídky budou oznámené na stránce danubiushotels.com.

7. Způsob platby, záruka
7.1. Poskytovatel služeb požaduje protihodnotu služeb, poskytovaných Smluvní straně, nejpozději po jejich využití, před odchodem z hotelu, ale v rámci individuální dohody může poskytnout i možnost pozdější úhrady.
7.2. Poskytovatel služeb na garantování využití služeb podle Smlouvy, a vyrovnání protihodnoty:

a) může požadovat záruku úvěrovou kartou, během které bude na kartě vinkulována protihodnota objednané a potvrzené služby;

b) Poskytovatel služeb může požadovat zálohu na všechny poskytované služby anebo na jejich část

7.3. Smluvní strana může svůj účet uhradit následovně:

V Maďarsku: Služby budou na účtě, vystaveném podle maďarských daňových předpisů, uvedeny v HUF. Sumu za splněné, potvrzené a použité služby je možné přepočítat i na EUR, přepočet bude v takovémto případe vykonán podle kurzového lístku banky, vedoucí účet Poskytovatele služeb, platný v den příchodu Hosta. Na účtu bude uvedená i suma v EUR. Platba v hotovosti může být v měnách HUF, EUR, USD a GBP, jiné platební prostředky si můžete směnit na recepci.  Poskytovatel služeb přijímá bezhotovostní platební prostředky:  bankovní převod, úvěrová karta: Visa, EC/MC, JCB, Diners Club, American Express.

Slovensko: Je možné platit v EUR. Jiné platební prostředky si můžete směnit na recepci (USD, GBP, RUB, CZK).  Úvěrové karty: Visa, EC/MC, JCB, Diners Club, American Express. Je možné platit šekem, rekreační poukázkou a bankovním převodem předem. 

Česko:  Je možné platit v EUR a v CZK, jakož i bankovním převodem předem. Úvěrové karty: Visa, EC/MC, JCB, Diners Club, American Express.

Spojené království: Je možné platit v EUR, GBP a USD.   Poskytovatel služeb přijímá bezhotovostní platební prostředky: bankovní převod předem, firemní karty a rekreační poukázku. Úvěrové karty: Visa, EC/MC, JCB, Diners Club, American Express.

Rumunsko: Je možné platit v EUR, HUF, RON a USD, jakož i bankovním převodem předem. Úvěrové karty: Visa, EC/MC a Mastercard Debit Card.
7.5.   Náklady spojené s použitím kteréhokoli způsobu platby nese Smluvní strana.

8. Způsob a podmínky využívání služeb
8.1. Host může obsadit pokoj v den příchodu od 14:00 hodiny a je povinný ji opustit v poslední den pobytu dopoledne, do 12:00 hodiny , s výjimkou DHSR a hotelů, poskytujících služby All inclusive, kde je tento termín 11:00 dopoledne.

8.2. Pokud si host přeje obsadit pokoj před následovnými termíny:      

06:00 hodin v hotelech v Maďarsku
14:00 hodin v hotelech na Slovensku
8:00 hodin v hotelech v Česku
14:00 hodin v hotelech ve Spojeném království
8:00 hodin v hotelech v Rumunsku
v den příjezdu, bude mu účtována i cena za předešlou noc před dnem příjezdu.

9. Domácí zvířata
9.1. Na místa ubytování Poskytovatele služeb je zpravidla možno přivést domácí zvíře. To může být v hotelovém pokoji pod dozorem Hosta, společné místnosti mohou domácí zvířata používat jenom na přístup do pokoje, do jiných místností (restaurace, lázně, atd.) však nemají přístup. Jednotlivé hotely však mohou používat odlišné, případně i úplný zákaz znamenající podmínky.
9.2. Host nese plnou odpovědnost za škody, způsobené domácím zvířetem.
9.3. Vodicího psa je možné přivést do hotelu. V Piešťanech bude účtován doplňkový poplatek 11 EUR/noc/domácí zvíře.

10. Odmítnutí plnení smlouvy, zánik povinnosti poskytování služeb
10.1. Poskytovatel služeb je oprávněný s okamžitou platností vypovědět Smlouvu o poskytování ubytovacích služeb, a tím odmítnout poskytování služeb, jestliže:

a) Host nepoužívá pokoj, respektive zařízení, které mu bylo dáno k dispozici, na účel, na který je určeno;

b) Host se chová vůči bezpečnosti, pořádku hotelu, vůči jeho zaměstnancům nežádoucím, hrubým způsobem, je pod vlivem alkoholu nebo drog, chová se výhrůžně, urážlivě nebo jiným nepřijatelným způsobem;

c) Host trpí infekční chorobou;

d) Smluvní strana nesplní do určeného termínu svoje povinnosti zaplacení zálohy, uvedené ve Smlouvě.

10.2. Pokud nebude Smlouva mezi stranami splněná z důvodu „vis major“, smlouva zanikne.

11. Záruka umístění
11.1. Pokud hotel Poskytovatele služeb z důvodu vlastní chyby (např. přeplnění, dočasné provozní problémy, atd.) nedokáže zajistit služby uvedené ve Smlouvě, Poskytovatel služeb je povinný bezodkladně se postarat o ubytování Hosta.
11.2. Poskytovatel služeb je povinný:

a) zajistit/nabídnout služby, uvedené ve Smlouvě, za cenu potvrzenou ve Smlouvě, na dobu v ní uvedenou – nebo do odstranění překážek – v jiném hotelu stejné, nebo vyšší kategorie. Všechny náklady navíc, spojené se zajištěním náhradního ubytování, nese Poskytovatel služeb;

b) bezplatně zajistit pro Hosta jednorázovou možnost telefonování, na oznámení změny místa ubytování;

c) zajistit pro Hosta bezplatný transfer na přestěhování se do náhradního ubytování a na případné pozdější stěhování se zpět.

11.3. Pokud Poskytovatel služeb beze zbytku splní všechny tyto povinnosti, respektive jestliže Host přijal nabídnutou možnost náhradního ubytování, Smluvní strana si nemůže dodatečně uplatňovat nároky na odškodnění.

12. Nemoc, smrt Hosta
12.1. Jestliže během využívání ubytovacích služeb Host onemocní a není schopný samostatně zastupovat svoje zájmy, Poskytovatel služeb mu nabídne lékařskou pomoc.
12.2. V případě nemoci/smrti Hosta si Poskytovatel služeb nárokuje ze strany rodinného příslušníka, dědice, respektive osoby, vyrovnávající fakturu nemocného/zesnulého: kompenzaci případných lékařských nákladů a nákladů řízení, protihodnotu služeb, využitých před úmrtím a kompenzaci případné škody, vzniklé na zařízení a výbavě.

Povinnosti Smluvní strany

13. Práva Smluvní strany
13.1. Ve smyslu smlouvy je Host oprávněný používat podle způsobu určení objednaný pokoj, jakož i zařízení, které patří do okruhu obvyklých služeb, a pre které neplatí speciální podmínky.
13.2. Host může v souvislosti se službami, poskytovanými Poskytovatelem služeb, podat stížnost po dobu pobytu v hotelu. Poskytovatel služeb se zavazuje řešit stížnost, která mu byla v tomto období písemně prokazatelně doručena (nebo ním byl o stížnosti sepsaný zápis).
13.3.

14. Povinnosti Smluvní strany
14.1. Smluvní strana je povinná uhradit protihodnotu služeb, objednaných ve Smlouvě, do termínu a způsobem, určenými ve Smlouvě.
14.2. Host se postará o to, aby se dítě, mladší 14 let (v případě Danubius Hotel Regents Park dítě mladší 18 let), svěřené do jeho péče, zdržovalo v hotelu Poskytovatele služeb jenom pod dozorem dospělé osoby.
14.3. Host si nemůže přinést vlastní jídlo/nápoje do restauračních zařízení hotelu.

15. Povinnost Smluvní strany na náhradu škody
Host odpovídá za škody a znevýhodnění, které Poskytovatel služeb nebo třetí osoba utrpí vinou Hosta, nebo ním doprovázené osoby, nebo jiných osob, za které odpovídá Host. Tato odpovědnost platí i tehdy, má-li poškozený právo požadovat úhradu své škody přímo od Poskytovatele služeb.

16. Práva Poskytovatele služeb
V Maďarsku: Pokud Host nesplní svoju povinnost úhrady ceny využitých služeb, nebo služeb ve Smlouvě objednaných, ale nevyužitých, na které se vztahuje povinnost placení penále, Poskytovatel služeb má na zajištění svých pohledávek záložní právo na osobní předměty Hosta, které si sebou přivezl do hotelu.

V Česku: Pokud Host nesplní svoji povinnost úhrady ceny využitých služeb, nebo služeb ve Smlouvě objednaných, ale nevyužitých, na které se vztahuje povinnost placení penále, Poskytovatel služeb má na zajištění svých pohledávek právo dát Hostovi podepsat prohlášení o uznání dluhu. 

Ve Spojeném království: Povinnost úhrady škody platí i v tom případě, je-li Poskytovatel služeb i jinak oprávněn na odškodnění.

17. Povinnosti Poskytovatele služeb
Poskytovatel služeb je povinný:

a) plnit ubytovací a jiné služby objednané na základě smlouvy, podle platných předpisů, standardů služeb;

b) přešetřit písemnou stížnost Hosta a vykonat kroky, nutné k řešení problému, o kterých je povinný sepsat zápis.

18. Povinnost Poskytovatele služeb na náhradu škody
18.1. Poskytovatel služeb odpovídá za všechny škody, které Host utrpí vinou Poskytovatele služeb, nebo jeho zaměstnanců v zařízeních Poskytovatele služeb.
18.1.1. Odpovědnost Poskytovatele služeb se nevztahuje na škodu způsobující události, vzniklé z neodvratných důvodů, které jsou mimo kompetence zaměstnanců Poskytovatele služeb a jeho hostí, nebo které si Host způsobil sám.
18.2.1. Poskytovatel služeb může v hotelu určit také místa, kam hosté nemají přístup. Za případné škody, zranění, vzniklé na těchto místech, Poskytovatel služeb neodpovídá.
18.1.3. Host musí škodu, která mu vznikla, okamžitě nahlásit v hotelu, a poskytnout hotelu všechny údaje,  nutné k objasnění okolností události, která škodu způsobila, případně na sepsání policejního zápisu/zahájení policejního vyšetřování.
18.2. Poskytovatel služeb je odpovědný za škody, způsobené ubytovanému Hostu ztrátou, zničením nebo poškozením jeho věcí, Pokud je Host uložil na místo určené Poskytovatelem služeb, respektive na místo obvykle na tento cíl určené, nebo do svého pokoje, nebo které Host odevzdal těm zaměstnancům Poskytovatele služeb, které mohl považovat za oprávněné na převzetí svých věcí.
18.2.1. Za cenné předměty, cenné papíry, a hotovost odpovídá Poskytovatel služeb jenom v tom případě, pokud danou věc výslovně převzal do úschovy, nebo byla škoda způsobena z důvodů, za které podle všeobecných podmínek odpovídá. V takovém případě je dokazování povinností Hosta.
18.3. V Maďarsku: Míra odškodnění je padesátinásobek ceny pokoje za den, uvedené ve Smlouvě, vyjma, jestliže je škoda menší, než tato suma.

Ve Spojeném království: Ve smyslu Zákona o majitelích hotelů, z roku 1956 (London Boroughs) Poskytovatel služeb odpovídá za zmiznutí nebo poškození majetku Hosta a to i případě, že za to neodpovídají zaměstnanci nebo majitel hotelu.  Odpovědnost za škody se vztahuje jenom na hosty, ubytované v hotelu.  Zákon o majitelích hotelů, z roku 1956  (London Boroughs) omezuje sumu odškodnění na £750 za předmět, celkově £1,500, anebo na míru celkové hodnoty přemetů, v nejnižší hodnotě z výše uvedených, s výjimkou podle bodu 19.2.1, a neuhrazuje škody na osobních vozidlech, resp. na předmětech, v nich ponechaných, jakož ani škody související s domácími zvířaty.

18.4. V případe speciálních okolností se bude používat místní právo.

19. Mlčenlivost
Poskytovatel služeb je povinen postupovat podle směrnic o zpracování údajů.

20. Vis major
Důvod, nebo okolnost (například: vojna, požár, povodeň, nepříznivé počasí, výpadek elektrického proudu, stávka), které nejsou v moci strany (vis major), všechny strany osvobozují od plnění povinností, vyplývajících se smlouvy, během trvání tohoto důvodu nebo okolnosti. Strany se shodli na tom, že učiní vše, co je v jejich sílách, aby možnost vzniku takovýchto důvodů a okolností snížili na co možná nejnižší stupeň, a z takovýchto důvodů vzniklou škodu nebo opoždění co nejdříve napraví.

21. Právo, používané v právním vztahu Smluvních stran, kompetentní soud
Právní poměr mezi Poskytovatelem služeb a Smluvní stranou upravuje platné právo dané krajiny (maďarský/slovenský/český/rumunský občanský zákoník/právní předpisy platné v Anglii). Na řešení jakéhokoli právního sporu, pramenícího se smlouvy o poskytování služeb, je kompetentní soud podle místa poskytování služeb. Smluvní strany určují soudní příslušnost soudu, příslušného podle místa poskytování služeb.


Download as PDF

Danubius Hotels Group
Facebook Google+ Youtube Twitter Flickr Instagram
Naposledy
prohlížené
 
X